Reklamační řád

Popeluška zodpovídá za vady, které má “dílo-úklid” v době jeho odevzdání objednateli-klientovi. Případné nedostatky je možné odstranit v den úklidu nebo v následný termín úklidu. Odstraňování nedostatků se započítávají do času-ceny úklidu. Objednavatel-klient je povinen zkontrolovat kvalitu úklidu v den realizace nebo následující den a nahlásit ihned případnou škodu či nedostatek. Případnou škodu objednavetel-klient nahlásí ihned, bez zbytečného odkladu. Nahlášení škody – reklamace lze učinit jakoukoliv komunikační formou a zaslat fotodokumentaci. Také Popeluška v případě jejího poškození (rozbití, poškrábání apod.) ihned informuje a pořizuje fotodokumentaci.

Firma Popeluška se zavazuje, že má sjednané pojištění do výše 5mil.Kč. A na požádání doloží.

Na dodatečné nahlášení nebude bráno na zřetel.

Firma Popeluška nebere na svou zodpovědnost a neodpovídá:

1. za mechanické vady nebo mechanické poškození věcí, výrobků, které již nejsou v záruční době. Jako například žaluzie a jejich lanka, které podléhají funkčnosti a stářím praskají při doteku. Kryty odtoků vodovodních baterií, které časem po zatlačení nejdou zpět do otevřené polohy. A jiné poruchy přístrojů, které po vyčištění již nejdou zapnout a jsou nefukční. Nelze totiž před čištěním zjišťovat, zda např, trouba před čištěním fungovala a po čištění již nefunguje.

2. za zničení věci, pokud klient poskytne čistící prostředek, který není určený k mytí či čistění dané věci. Například čístění obrazovky televizoru lze jen prostředky tomu určenými.

Pokuta 200,- pro obě strany v případě, že v dohodnutý termín a v dohodnutou hodinu nebude jedna ze stran na místě úklidu. Objednatel-klient zajistí zpřístupnění místa úklidu. Obě strany mohou být se zpožděním maximálně 2 hodiny. Zrušení dohodnutého termínu úklidu bez sankce platí nejpozději 4 hodiny před jejím začátkem.